Αρχική σελίδα[Ελληνικά] » Oμάδα Eσωτερικής Aξιολόγησης » Απολογισμοί OM.E.A » 2011-12

Απολογισμός ΟΜ.Ε.Α. 2010-12

Η ΟΜ.Ε.Α, κατά το τρέχον έτος, έχει ολοκληρώσει και αποστείλει σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή στη ΜΟΔΙΠ την Ετήσια Απογραφική Έκθεση για το ακαδημαϊκό έτος 2010-2011.

Μέλη της Ο.ΜΕ.Α έχουν συμμετάσχει στις ενημερωτικές ημερίδες σχετικά με το «Ηλεκτρονικό Ερωτηματολόγιο» που έχει δημιουργηθεί από τη ΜΟΔΙΠ και την εξέλιξη της διαδικασίας της Αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιό μας και έχουν αποσταλεί σχόλια και παρατηρήσεις.

Κατά τη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου του Χειμερινού Εξαμήνου 2011-2012 ολοκληρώθηκε με επιτυχία η ηλεκτρονική αξιολόγηση των μαθημάτων από τους φοιτητές, τα αποτελέσματα της οποίας έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Σχολής. Η ηλεκτρονική αξιολόγηση των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου 2011-2012 από τους φοιτητές, βρίσκεται σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθεί στις 15/6. Στη συνέχεια, τα αποτελέσματά της θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της Σχολής.

Η ΟΜΕΑ ανέλαβε τη διαμόρφωση κανονισμού, σχετικά με την αντιμετώπιση ασθενών στις κλινικές της Σχολής. Στα πλαίσια αυτά, αποστείλαμε σε όλους τους Διευθυντές Εργαστηρίων και Κλινικών επιστολή και τους ζητούσαμε ένα σύντομο κείμενο, όπου να περιγράφονται: 1) Οι οδοντιατρικές πράξεις που αντιμετωπίζονται στην κλινική τους (προπτυχιακή και μεταπτυχιακή), 2) Ο τρόπος που προσέρχονται οι ασθενείς στην κλινική, 3) Η διαδικασία αντιμετώπισης των ασθενών, 4) Οι τυχόν συνέργειες με άλλες κλινικές.

Με βάση τα κείμενα που κατατέθηκαν, η ΟΜΕΑ προχώρησε στη δημιουργία ενός ενιαίου κανονισμού ασθενών, τον οποίο και κατέθεσε προς έγκριση σε προσεχή Γενική Συνέλευση της Σχολής.

Επίσης, η Ο.ΜΕ.Α ξεκίνησε τις διαδικασίες αναδιαμόρφωσης του Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών στη βάση των δεξιοτήτων που πρέπει να κατέχει ως οδοντίατρος, ο φοιτητής που αποφοιτά. Προς τούτο, έγινε μια πρώτη έγγραφη ενημέρωση των συντονιστών μαθημάτων, και συστήθηκε επιτροπή (Κακάμπουρα Αφροδίτη, Κιτράκη Ευθυμία, Καλύβας Δήμος, Κοσιώνη Αναστασία, Μπομπέτσης Γεώργιος), που θα λειτουργήσει στα πλαίσια της Ο.ΜΕ.Α, με αρχικό στόχο τη διαμόρφωση πρότασης για τις «δεξιότητες», η οποία θα αποτελέσει και το κείμενο μιας ευρύτερης συζήτησης.

Τέλος για πρώτη φορά διαμορφώθηκαν 3 διαφορετικά ερωτηματολόγια, που αφορούν στις παρατηρήσεις όλου του διδακτικού προσωπικού που συμμετέχει στην εκπαίδευση της ΚΣΑΑ. Τα ερωτηματολόγια αφορούσαν τους ομαδάρχες, τα μέλη ΔΕΠ και τους συνεργάτες. Πριν τη λήξη της ακαδημαϊκής χρονιάς, θα έχουμε και την αξιολόγηση των παρατηρήσεων που θα προκύψουν από αυτά τα ερωτηματολόγια.