Αρχική σελίδα[Ελληνικά] » Προπτυχιακές Σπουδές » Μαθήματα ΠΠΣ » Μαθήματα 7ου Εξαμήνου » Κινητή Προσθετική ΙΙ (51219Α)

Κλινική Άσκηση-ΚΣΑΑ

Οδοντιατρικά Μαθήματα

Ειδίκευσης, ανάπτυξης δεξιοτήτων

Εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας

1 ώρα (Παράδοση) για 13 εβδομάδες
2 ώρες (Κλινική άσκηση)
στα πλαίσια της ΚΣΑΑ
1.5 ώρα ανά 3 εβδομάδες (Σεμινάριο)
Σχεδίου Θεραπείας στα πλαίσια της ΚΣΑΑ

Πιστωτικές Μονάδες 2.5
Προαπαιτούμενα Κινητή Προσθετική Ι (51216)
Γλώσσα Διδασκαλίας & Εξετάσεων Ελληνική
Προσφέρεται σε φοιτητές Erasmus Ναι
η-τάξη https://eclass.uoa.gr/courses/DENT469/

 

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Ο φοιτητής με την ολοκλήρωση του μαθήματος θα πρέπει:

  • Να εξετάζει και να αξιολογεί τα ευρήματα από την κλινική εξέταση ολικά ή μερικά νωδών ασθενών ώστε να καταρτίζει σχέδιο θεραπείας. [Γ, Δ(Κ)]
  • Να επιλέγει το κατάλληλο κατά περίπτωση σχέδιο θεραπείας για την αντιμετώπιση του μερικά νωδού ασθενή με μερική οδοντοστοιχία. [Γ, Δ(Κ)]
  • Να εκτελεί τα απαιτούμενα κλινικά στάδια, και να κατευθύνει και να αξιολογεί τα εργαστηριακά στάδια κατασκευής ολικών και μερικών οδοντοστοιχιών. [Γ, Δ(Κ)]
  • Να διαγιγνώσκει και να αντιμετωπίζει τα τυχόν παρουσιαζόμενα προβλήματα μετά την τοποθέτηση ολικών ή μερικών οδοντοστοιχιών. [Γ, Δ(Κ)]

Το μάθημα ανήκει σε ομάδα μαθημάτων των οποίων τα μαθησιακά αποτελέσματα επιτυγχάνονται στο σύνολό τους με την ολοκλήρωση των μαθημάτων της ομάδας.


* Γ: Γνώση, Δ(Ε): Δεξιότητα εργαστηρίου, Δ(Κ) Δεξιότητα κλινικής, (Σ): Συμπεριφορά

Γενικές Ικανότητες

Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών. Λήψη αποφάσεων. Αυτόνομη εργασία. Ομαδική εργασία. Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον. Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα. Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου και ηλικίας. Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής. Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.

Περιεχόμενο

Κλινικά στάδια κατασκευής ολικών και μερικών οδοντοστοιχιών. Εξέταση Ασθενή. Προετοιμασία Στόματος. Αποτύπωση. Καταγραφές. Σύνταξη. Έλεγχος των Οδοντοστοιχιών πριν την Όπτηση. Όπτηση Παράδοση Οδοντοστοιχίας. Σφάλματα – Προβλήματα. Απλές Επιδιορθώσεις. Αναπροσαρμογή. Ανακατασκευή Βάσης Ολικών Οδοντοστοιχιών.

Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι

Παράδοση, Κλινική άσκηση, Σεμινάρια Σχεδίου Θεραπείας (πρόσωπο με πρόσωπο)

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας

  • Παρουσιάσεις σε power point
  • Κλινικά περιστατικά σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εκπαιδευτικό βίντεο
  • Ανακοινώσεις για το μάθημα
  • Δημοσιοποίηση εκπαιδευτικών οδηγών
  • Παροχή εκπαιδευτικού υλικού
  • Χρήση διαδικτύου κατά τη διδασκαλία
  • Επικοινωνία φοιτητών με διδάσκοντες για απορίες, ερωτήσεις
  • Ανακοινώσεις αποτελεσμάτων εξετάσεων (my-studies)
  • Διακίνηση ερωτηματολογίων αξιολόγησης του μαθήματος (survey.uoa.gr)
  • Ανακοίνωση αποτελεσμάτων αξιολόγησης του μαθήματος από τους φοιτητές (ανάρτηση αποτελεσμάτων στην ιστοσελίδα)
  • Χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης για επικοινωνία με φοιτητές
  • Χρήση πλατφόρμας η-τάξη

Μέθοδοι αξιολόγησης

  • Διαμορφωτική αξιολόγηση: Αξιολόγηση κλινικής πράξης με βάση κλινικά κριτήρια γνωστοποιημένα στους φοιτητές και αναρτημένα στην η-τάξη.
  • Συμπερασματική προφορική αξιολόγηση κατά την κλινική άσκηση.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Α. Ζήσης – Ν. Πολυχρονάκης – Μ. Σωτηρίου, Ολικές Οδοντοστοιχίες – Έγχρωμος Κλινικός Άτλαντας, Εκδόσεις Μπονισέλ, Αθήνα, 2011.
  • Α. Ζήσης – Ν. Πολυχρονάκης – Μ. Σωτηρίου, Μαλακά και Σκληρά Επιστρώματα στην Κινητή Προσθετική Κλινικές Εφαρμογές, Εκδόσεις Μπονισέλ, Αθήνα, 2016.
  • Η. Καρκαζής – Γ. Πολυζώης, Εισαγωγή στη Γηροδοντιατρική και Γναθοπροσωπική Προσθετική, Εκδόσεις Μπονισέλ, Αθήνα, 2002.
  • Βοηθητικό Υλικό με θέμα: Κλινικά βίντεο Κινητής Προσθετικής και Γηροδοντιατρικής αναρτημένο στην η-τάξη https://eclass.uoa.gr/courses/dent489/